Friday, August 1, 2008

Kumpleanyo ki padi




Importante ang aldaw na ini, huli ta birthday ni padi. Sisay si padi? Boot nindo maaraman, eu ini si Jondie Chavenia. Hain sya? Aw nasa Qatar mga tugang nakiki close sa mga arabo asin araba. Nagtatrabaho para sa sadiri asin para sa pamilya. Maurag talaga ini. Kaklase ko sa elementarya kung sain saradit pa kami kang nagkarawat kami nin kudotkudutan, burukudan asin buruahan. Asta ngonian, buruahan man giraray!

Iyo sana ini padi ang maitatao kong regalo, dae ako makadara ki bote ta mejo may distansya ka. Hare sana ta pagnaguli ka, maski sa bulangan hanapon taka maginuman sana kita basta saimo ang pulutan. Napurot ko man sana palan ining mga litrato mo, huni sana masasabi ko, lintias na taba mo padi! Halos dae taka na mamidbidan! Hahahah! Pero sa madaling sabi, gwapo ka man giraray!

Tama na ini padi ta baka barabadon mo na ako.

Inshallah padi!

Happy Birthday!


















Su cake saka alak mo palan padi! masabi ka nakalingaw ako! hahaha





2 comments:

Anonymous said...

hehe nalingwan mo ilaag su tsupagetti ni padi mo...
Happy Birthday na lang padi...
Mag-aragom na daw kamo hehe

Anonymous said...

eu man nanggad! hahahaha! bayae sana, sa masunod naman!